Τίμια λείψανα, Εικόνες και Σταυροί στον... Διεθνή Διαστημικό Σταθμό! *** Επιστήμη και Θεός *** Η Aθεΐα ενάντια στην Eπιστήμη *** Η Θρησκεία του Αθεϊσμού *** Είμαι Άθεος πειράζει; *** Τα στάδια του Αθεϊσμού *** Η προέλευση των άθεων *** Μια σύγχρονη άποψη για την ψυχολογία του άθεου; *** Ο Έλληνας άθεος ροκάς, που έγινε ιεραπόστολος στην Αφρική *** Ελληνικό Αθεϊστικό blogroll *** Η μεταστροφή ενός διάσημου αθέου *** Αθεϊσμός: ασέβεια ή εγωϊσμός; *** Διάγνωση του φαινομένου της σύγχρονης αθεΐας *** Το τέλος ενός άθεου *** Απάντηση στο ότι δεν υπάρχει Θεός *** Επιστήμη και θρησκεία *** Η ευγνωμοσύνη μας προς τους άθεους *** Πώς δικαιολογούνται τα εγκλήματα τού Αθεϊσμού κατά τον Ντόκινς *** Παράλογος ζήλος αθεϊστών *** Αθεϊσμός και Αντιχριστιανισμός *** Θαύματα σε άλλες θρησκείες *** Εισαγωγή στην "ψυχολογία του Αθεϊσμού" *** Ορθόδοξη πίστη και Φυσικές επιστήμες *** Επιστημονικά ντοκουμέντα που επιβεβαιώνουν το Χριστιανισμό *** Υλισμός *** Αντιχριστιανική λογική *** Η δύναμη της πίστης και η αδυναμία της απιστίας *** Η υπερηφάνεια μητέρα της αθεΐας *** Η συγγραφική ασυνέπεια των άθεων Εξελικτών *** Η επιστήμη μπροστά στη Σταύρωση και την Ανάσταση του Χριστού *** Τέλειος Θεός με ατελή κόσμο; *** Η Αυταπάτη του Dawkins *** Βρετανικό δικαστήριο ραπίζει την αθεϊστική καταπίεση
“Η σιγή σε θέματα πίστεως είναι τρίτο είδος αθεΐας μετά από την άρνηση του Θεού και την απόρριψη του Ιησού Χριστού”
Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς


Αγαπητοί μου φίλοι καλώς ήρθατε στο νέο Ελληνικό και Ορθόδοξο Χριστιανικό blog που έχει ως κύριο σκοπό του να φανερώσει το αληθινό πρόσωπο του αθεϊσμού και όχι αυτό που – πολλές φορές δυστυχώς εν αγνοία τους – ορισμένοι άπιστοι μέσα στην ιστορία αλλά και σήμερα, προσπαθούν με φανατισμό να προωθήσουν.

Ενημερωθείτε στις σελίδες μας για τα αίτια που την προκαλούν, τις τακτικές, τα καταστρεπτικά αποτελέσματα που επιφέρει στον άνθρωπο κ.ά.

Προφυλαχτείτε σωστά με αγάπη, ευγένεια, ταπείνωση αλλά και ορθόδοξο ζήλο από πλανεμένες ξενόφερτες θεωρίες που σκοπό έχουν να κλονίσουν την πίστη μας αλλά κυρίως όσων ανθρώπων δεν γνωρίζουν, στον Ένα και Αληθινό Θεό, τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό και να παρασύρουν τον άνθρωπο στην απώλεια. Προφυλαχτείτε από τις δήθεν μη κερδοσκοπικές αθεϊστικές - αιρετικές οργανώσεις που δρουν ανά τον κόσμο και από ανθρώπους που “ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασιν προβάτων ἔσωθεν δὲ εἰσιν λύκοι ἅρπαγες” με την συνεχή μελέτη της πίστης μας και την αληθινή – γνήσια εν Χριστώ ζωή.

Ο καλός Θεός να βοηθά συνεχώς την Ελλάδα μας ιδιαίτερα αυτές τις δύσκολες στιγμές και όλο τον κόσμο Του

  • ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

  • ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΘΕΟ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΤΙΣ Η.Π.Α.

  • Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΖΟΝΑ

  • ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΗΣ: ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ

  • ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

  • "ΑΘΕΪΑ" ΚΑΙ ΑΡΕΤΗ

  • Η ΓΝΩΜΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ

  • Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

  • ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: ΟΤΑΝ Η ΠΙΣΤΗ ΚΛΟΝΙΖΕΤΑΙ

  • Η ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΝΟΣ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΑΘΕΟΥ

  • Η ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΑΘΕΪΑΣ

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με το μάθημα των θρησκευτικών


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

Ενα οξυνούστατο κείμενο, που ανατέμνει την τραγωδία του μαθήματος των θρησκευτικών, παρατίθεται στη συνέχεια.

Ούτε που έπρεπε να συζητούμε αν το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να έχει θρησκειολογικό ή ορθόδοξο περιεχόμενο. Ασφαλώς και πρέπει να έχει ορθόδοξο περιεχόμενο. Σε Ορθόδοξους - στη συντριπτική τους πλειοψηφία - μαθητές απευθύνεται, αλλά και σε όσους άλλους θέλουν να ενσωματωθούν στην ουλτούρα και στον πολιτισμό της Ελληνισμού.

Κανείς δεν κατανοεί πολιτιστικά την Θαυλάνδη αν δεν ξέρει τι είναι ο Βουδισμός. Κανείς δεν κατανοεί τον πολιτισμό των Ινδιών αν δεν ξέρει τι είναι ο Ινδουισμός. Κανείς δεν μπορεί να κατανοήσει τον πολιτισμό των ΗΠΑ αν δεν ξέρει τι είναι ο Προτεσταντισμός και κανείς δεν μπορεί να κατανοήσει τον Ελληνισμό αν δεν σπουδάσει την Ορθοδοξία.

Δεν θέλουν να ενσωματωθούν και να κατανοήσουν τι σημαίνει Ελληνισμός οι αυριανοί πολίτες της Ελλάδας τα παιδιά των οικονομικών μεταναστών;

Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να συζητηθεί. Και αυτό είναι ο στυγνός και γνωσιολογικός χαρακτήτας των θρησκευτικών όπως διδάσκονται σήμερα. Επικέντρωση στα επουσιώδη. Αναλυτικά προγράμματα, στόχοι, αποστήθιση, διαγωνίσματα, εξετάσεις, κτλ. Οχι συνάντηση με το Χριστό και την Εκκλησία. Οχι μύηση στην Ορθοδοξία. Οχι εισαγωγή στα μυστήρια της Εκκλησίας.

Χρειάζονται ριζικές αλλαγές στο μάθημα των θρησκευτικών.

Γνώρισα θεολόγους που δεν έδωσαν τίποτα το ουσιαστικό στα παιδιά. Γνώρισα όμως και θεολόγους που χρησιμοποιούν την έδρα για μάθουν τα παιδιά να προσέυχονται, για να δέσουν τους μαθητές τους με την Εκκλησία, θεολόγους που ενέπνευσαν ανθρώπους να αγαπήσουν τον Χριστό, την Παναγία και τους Αγίους, που αργότερα έγιναν ιερείς, μοναχοί και χριστιανοί ευλαβείς οικογενειάρχες.

Αυτούς τους δασκάλους των θρησκευτικών χρειάζεται η παιδεία με τα ανάλογα βιβλία που θα εμπνέουν τους μαθητές. Ανθρώπους πίστεως που θα μπορέσουν να κλονίσουν τα θεμέλια της περιρρέουσας σχετικοκρατίας της μετανεωτερικότητας και να μιλούν για τον Ενα ου έστι χρεία! Τον Χριστό τον μόνο αληθινό Θεό και Σωτήρα του κόσμου.

Ας είμαστε ειλικρινείς. Ποιος μαθητής σκοτίστηκε να μάθει τα περί Ινδουισμού και τη Θεά Κάλι και τον ελέφαντα μεγαλοδύναμο Θεό Γκανέσα;

Θυμάμαι, όταν δίδασκα παιδιά της Β΄ Λυκείου θρησκειολογία, ότι οι μαθητές δυσανασχετούσαν επειδή έπρεπε να ασχολούνται με πράγματα που ουσιαστικά δεν τους ενδιέφεραν.

Το ίδιο συνέβαινε και με το μάθημα της θρησκειολογίας στο πανεπιστήμιο. Παρόλον ότι Καθηγητής μας ήταν ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος - ένας κληρικός που ενέπνεε σεβασμό και αγάπη στους φοιτητές του - κανείς ουσιαστικά δεν ενδιαφερόταν για το μάθημά του επειδή δεν αφορούσε την πίστη μας. “Τα εκατό ωραιότατα ονόματα του Αλλάχ”, όπως έλεγε ο Μακαριότατος και “ο καυτός ήλιος της Αραβικής ερήμου” δεν μπορούσαν να συγκινήσουν τις καρδιές των φοιτητών.

Θυμάμαι ακόμη με ποια λαχτάρα άκουγαν οι μαθητές τους βίους των αγίων και τις διηγήσεις για τις σύγχρονες άγιες μορφές, την ανάλυση της θεολογίας των βυζαντινών εικόνων και πόσο ενθουσιασμό έδειχναν για απολογητικά θέματα και για τις συζητήσεις που είχα με άθεους, αιρετικούς και αλλόθρησκους που αποδείκνυαν την ολοκληρωτική υπεροχή της Ορθοδοξίας.

Horribile dictu! Οσο πιο πολύ παραγνώριζα τα αναλυτικά προγράμματα και τα σχολικά εγχειρίδια τόσο περισσότερο μπορούσα να μιλήσω στις ψυχές των παιδιών.

Αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία. Μήπως δεν είναι και η εμπειρία όλων των θεολόγων;


Πηγή: http://ksipnistere.blogspot.com


Τελευταίες δημοσιεύσεις






http://www.facebookloginhut.com/facebook-login/